Swing Dixielandband binnen 8 dagen wederom naar Zandvoort
 
Vandaag, zondag 31 mei 2026, waren wij met de Swing Dixielandband te gast op de gezellige jaarsmarkt in het centrum van Zandvoort. Onder het toeziend oog van vele bezoekers en veel duitse toeristen zorgden de muzikanten met hun vrolijke New Orleans-klanken voor een heerlijke sfeer tussen de marktkramen en terrassen. Het mooie voorjaarsweer trok veel publiek naar het kustdorp en overal in het centrum werd genoten van de herkenbare dixielandmuziek. Terwijl winkelend publiek rustig langs de kramen slenterde, zorgde de mobiele band voor spontane glimlachen, meezingmomenten en veel gezellige reacties van voorbijgangers. De combinatie van de levendige markt, de drukke terrassen en de swingende muziek maakte het opnieuw tot een geslaagde muzikale middag in Zandvoort. Wij bedanken de organisatie en het aanwezige publiek voor de warme ontvangst en kijken alweer uit naar een volgend bezoek aan deze gezellige badplaats.