Vandaag, zaterdag 23 mei 2026, waren wij met de Swing Dixielandband te gast in het gezellige Zandvoort. Met onze mobiele dixielandklanken brachten wij sfeer en muziek naar het centrum en genoten bezoekers zichtbaar van de vrolijke New Orleans-sounds. Het mooie weer zorgde voor een drukke en gezellige sfeer in het dorp. Terrassen zaten vol en zowel toeristen als dagjesmensen bleven regelmatig even staan om te luisteren, mee te klappen en een dansje te wagen. De combinatie van zomerse temperaturen, het strandpubliek en de swingende muziek maakte het optreden extra bijzonder. De Swing Dixielandband speelde verschillende sets met bekende dixieland- en jazzklassiekers, waarbij de muzikanten opnieuw zorgden voor veel enthousiasme en gezelligheid in de straten van Zandvoort. Wij kijken terug op een zeer geslaagde muzikale dag aan zee!