Swing Dixielandband na succes vorig jaar weer terug op de Dierenselaan in Den Haag
 
Vandaag, zaterdag 16 mei 2026, speelde de Swing Dixielandband wederom na het succes van vorig jaar op de Dierenselaan in Den Haag. De maanden mei en juni staan hier traditiegetrouw in het teken van gezellige dweilorkestoptredens in deze Haagse winkelstraat. Met vrolijke dixielandklanken trok de band door de straat en zorgde voor een gezellige en levendige sfeer tussen het winkelend publiek. Dankzij de drukte in de straat werd het opnieuw een geslaagde middag vol muziek en gezelligheid. De Swing Dixielandband voelt zich inmiddels helemaal thuis op de Dierenselaan in Den Haag en namens MACentertainment kijken wij uit naar de komende muzikale zaterdagen in mei en juni.