Vandaag, zaterdag 14 februari 2026, waren wij met onze Valentijns Draaiorgelman te gast in Winkelcentrum Ter Aar aan het Lindeplein. Met het vrolijke orgel en passende Valentijnsmelodieën brachten wij extra gezelligheid in het winkelcentrum. Het winkelend publiek werd verrast door de warme klanken en de feestelijke Valentijnssfeer. Hier en daar werd even stilgestaan om te luisteren en te genieten van de muziek. De combinatie van de actie in het winkelcentrum en de muzikale omlijsting maakte het tot een sfeervolle en geslaagde middag waar wij met plezier op terugkijken.