Dixieland trio te gast op Rommelmarkt in Bergen op Zoom
Vandaag, zaterdag 16 mei 2026, speelde ons dixieland trio op de rommelmarkt in Bergen op Zoom. Tussen de kramen vol curiosa, tweedehands vondsten en koopjes zorgden de vrolijke klanken van het trio voor een extra feestelijke sfeer. Bezoekers bleven regelmatig even staan om te luisteren, mee te deinen of een praatje te maken met de muzikanten. Met saxofoon, banjo en sousafoon trok het trio al spelend over het terrein en bracht het de authentieke New Orleans-sfeer naar Bergen op Zoom. De combinatie van live muziek, gezelligheid en het mooie aanbod op de markt zorgde voor een geslaagde dag vol sfeer en ontmoeting. Het publiek reageerde enthousiast en overal verschenen glimlachen zodra het Dixieland Trio voorbij kwam. Een heerlijke muzikale dag op de rommelmarkt in Bergen op Zoom!
Copyright © 2024 MACentertainment. Alle rechten voorbehouden
Design en development door SHOUT Media