Vandaag, zaterdag 14 februari 2026, waren wij met onze dixielandband te gast in Winkelcentrum Barendrecht. In het winkelcentrum was een leuke Valentijnsactie georganiseerd en wij mochten de dag muzikaal opluisteren met gezellige Valentijnsmuziek en vrolijke dixielandklanken. Onze muziek bracht extra sfeer in het winkelcentrum en zorgde voor veel glimlachen bij het publiek. Tussen het winkelen door bleven bezoekers regelmatig even staan om te luisteren en de gezellige Valentijnsstemming te proeven. Dankzij de fijne ambiance en de enthousiaste reacties van het publiek kijken wij terug op een bijzonder geslaagde en sfeervolle muzikale middag.